آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

تنهاتر......

سپاس تو را
که به هر انسانی
سپری از تنهایی بخشیده ای
تا هرگز فراموشت نکند.
حقیقت تنهایی تویی
و فقط نام تو
این تنهایی را راهنماست.
پس تنهایی ام را نیرو بخش
زیرا با نام تو این انزوا شفا می یابد.
با نام تو که فراتر از هر آرامشی است

 که در جهان می شناسم..
تنها با نام تو می توانم در برابر تند باد زمان
ایستادگی را.
آری وقتی این تنهایی در تو و از توست
می توانم گناهم را به دست بخشندگی تو بسپارم

 

 

و چقدر فاصله پیداست بین آدمها.......

نظرات 2 + ارسال نظر
مشکی دوشنبه 14 آذر 1384 ساعت 04:02 ب.ظ http://www.meshkirangeheshgh.blogsky.com

سلام مرسی خیلی قشنگ بود اگه شد به ما هم سری بزن
راستی میشه من و تو روزانه بزاری اگه مشکلی نیست

نگار سه‌شنبه 15 آذر 1384 ساعت 01:02 ب.ظ

تنهایی همیشه هم خوب نیست ولی گاهی لازمه من که خیلی تنهام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد