آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

خدایا....

خدایا...
اگه فراموشت کردم فراموشم نکن...
اگه خطا رفتم...
گناه کردم تو ببخش..
کمکم کن تا بتونم درست برم...
به من عقل دادی و توان دادی که بتونم فکر کنم و تصمیم بگیرم..
اما زر و زیور دنیا چشم هام رو بست...
دل به چیزهایی بستم که فنا پذیر هستن...
اگر هم میخواهم سعی کنم خوب و درست باشم نمیگذارن ...
سنگ میندازن جلو پاهای آدم....
خدایا تو ابدی هستی..
تو همیشه هستی و هر وقت صدات کنیم جواب میدی....
مثل بعضی از آدما تنهامون نمیگذاری .....
ماها بی وفا هستین اما تو وفا داری....
خدایا تنهام نگذار..
راه درست رو به من و همه کسانیکه تورو دوست دارن نشون بده....
خدایا بابت هر چیزی که به من دادی ممنونتم و میتونم فقط بگم....
خدایا شکرت...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد