آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

یکسری سایت ها هستند که برای ثبت نام و استفاده باید مقدار پولی پرداخت کنید ٬ یکی از اون سایت های عالی که حتما به دردتون میخوره ClipArt هست که بیشتر به درد دانشجویان و دانش آموزان میخوره. بعنوان مثال برای تحقیق خود بدنبال تصاویر مختلفی هستید که احتیاج تون هست ٬ این سایت بالای ۱۰۰ هزار تصویر داره که فقط با یک جستجو ۱۰۰ ها نتیجه بهتون میده و خدمات دیگری که میتونید از طریق User و Pass که بهتون میدم ٬ ازش استفاده کنید.
برای جستجوی تصاویر ٬ قلم (Font) ٬ تصاویر و ۱۰۰ ها عنوان دیگه میتونید ازش استفاده کنید...

سایت کلیپ آرت

این هم چند تا یوزر  و پسورد مجانی.برید حالشو ببرید.برنامه های در خواستی شما رو هم ...

User: burlington
Pass: Quest

User: ia-mphs4271
Pass: AEA10

User: ia-0585109
Pass: aea09

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی چهارشنبه 14 دی 1384 ساعت 12:29 ب.ظ http://bmb.blogsky.com

سلام دوست عزیز
موفق باشی
وب قشنگی داری
یه سر به من بزن
بدرود

رزیتا چهارشنبه 14 دی 1384 ساعت 03:56 ب.ظ http://asheghrozita.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید
من لینک شما را قرار دادم
لطفا شما هم اقدام کنید
موفق و شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد