آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

برف امروز

امروز تنهایی کلی سرما خوردم.

جای هیچ کدومتون خالی نبود.

الان هم که دارم تایپ میکنم .

اینجا هوا ابریه آروم آروم داره برف میاد.

چقدر من این هوا رو دوست دارم.

در کل عاشق روزهای ابری.بارانی.برفی....

یه دلیل هم براش دارم.

توی هوای ابری انسانها بیشتر احساساتی میشن.

و همه ورای شخصیتشان .چه خوب و چه بد .به ظاهر صمیمی هستند .

واسه همینه که......

 

عاشقم .عاشق سپیده صبح

عاشق ابرهای سرگردان

عاشق روزهای بارانی

عاشق هرچه نام توست بر آن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد