آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

امروز بعد از کلی خستگی و کار .اومدم آپدیت کنم.

نمیدونم چرا ولی دلم واسه خودم تنگ شده.

به در و دیوار پیله میکنم .

بی دلیل بهونه میگیرم.

اگه میدونستم چرا خوب بود ..

شما نمیدونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه فهمیدین چرا به منم بگید..

و بدونید اگه نظر ندین باهاتون قهر میکنم.

مشکل من اینه که قهر کردن هم بلذ نیستم...

تا بعد بابای.

تا اون موقع که آنشرلی من امتحاناش تموم بشه بای......

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق چهارشنبه 28 دی 1384 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام.
شاید چون خودت نیستی دلت برای خودت تنگ شده...
یا شاید چون چیزی که می خوای باشی...نه! همون اولی که گفتم.
من چه میدونم! :}

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد