آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آنشرلی برات دعا میکنم....

با سلام خدمت همه ی عزیزان .به خصوص خواهر عزیزم.

با آرزوی موفقیت برای همه ی شما  در همه ی مراحل زندگی .

چند روزی رو به خاطر مشکلات کارم از شما دور می مونم.

البته شاید.

ولی سعی میکنم آپدیت کنم.

ولی اگه نشد شما ببخشید.

 

آنشرلی من امتحان داره .شما بگید من چیکار میتونم براش انجام بدم؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 3 بهمن 1384 ساعت 12:36 ق.ظ http://hendone.blogsky.com

زود بیا..منتظرتم

م-ر-ک سه‌شنبه 4 بهمن 1384 ساعت 07:59 ب.ظ http://ahaaaaaaaaaaaaaa

salam
omidvaram haletoon khoob bashe manam 2a mikona ke examasho khoobebede
baraye man va mahsa ham 2a koniid faarda exam jabr daram alan hichii navahmam ghatiye ghatii hastan 2akoniid plz felan babay

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد