آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

 

قصه غربت و سرگردونیامو برای پنجره ها زمزمه کردم
هم نفس با شبهای ابری و دلتنگ غصه هامو بی صدا زمزمه کردم
دنبال یه نیمه گمشده بودم که با هم یه سیب کامِلو بسازیم
دنبال حریفی بودم که من و اون زندگیمونو به پای هم ببازیمیه ستاره ام یه ستاره غریبه ، گوشه یه کهکشون بی نهایت
راهو گم کردم و تنها ، وسط یه آسمون بی نهایت
گشتن و گشتن و تا همیشه گشتن به همه پنجره ها سرک کشیدن
قصه من و تو مثل مهر و ماهه جستجو حتی برای نرسیدن
تو منو همینجوری می خواستی تک و تنها با نگاهی که غریب و بی نصیبه
دنبال یه نام آشنا می گردم یه ستاره ام یه ستاره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد