آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

یلدای من

جواب شعر کوچه ((بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ..... )) از کوچه زیبای تو امروز گذشتم

دیدم که همان عاشق و معشوقه پرستم

 یک لحظه به یاد تو از آن کوچه گذشتم

دیدم که زسر تا بقدم شوق و امیدم

 هر چند گل از خرمن عشق تو نچیدم

 آن شور جوانی نرود از یاد ای راحت و آرام

دل من خانه ات آباد

با یاد رخت این دل افسرده شود شاد

هرگز نشود مهر تو ای شوخ فراموش

کی آتش عشق تو شود یکسره خاموش

هر جا که نشستم سخن از عشق تو گفتم

 با اشک جگر سوز دل سخت تو سفتم

 خاک ره این کوچه به خار مژه رفتم دل می تپد

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 5 بهمن 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://pws.blogsky.com

یادمه اولین روز گونه هامو تر کردی
وقتی دیدی دیوونم حرفامو باور کردی
خیالت راحت شد که بی تو میمیرم
محبتو از اون وقت کمتر و کمتر کردی
گفته بودی با منی حتی اگه نباشم
کلاغ خبر میاره شبو با کی سر کردی
تو دوسم نداشتی این از چشمات می بارید
نمی دونم شعرامو واسه چی از بر کردی
از هر جا می گذشتی گل به پاهات می ریختم
تو به جاش تو قلبم هزار تا خار می کردی

راستی چرا چنین می کردی...

حتی به وبلاگم هم سر نمی زنی....!!!

چرا ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد