آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

با عرض شرمندگی

 

 و طول ببخشید .

 

به دلیل

 

ارسال نکردن نظر

 

از ادامه ی کار

 

 معذورم.

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محبوبه سه‌شنبه 2 اسفند 1384 ساعت 07:44 ب.ظ

نه
حتما ادامه بده
۱کم سعی کن سمت عشق و چیزای که جوان پسند هست بری مسل ارزوی رسیدن به عشق و..... و عکسای جدید از حوادسی که تو شهرمون اتفاق می افته
موفق باشی .

حمید توکلی دوشنبه 8 اسفند 1384 ساعت 01:44 ب.ظ http://blogblog.blogsky.com

آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا شود که گوشه چشمی به وبلاگ ما کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد