آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

پرسیدم اما

پرسید به خاطر کی زنده هستی؟
با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم به خاطر تو ولی بهش گفتم:
به خاطر هیچکس!!!
پرسید به خاطر چی زنده هستی؟
با اینکه دلم داد میزد به خاطر دل تو با یه بغض غمگین بهش گفتم:
به خاطر هیچی!!!
ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی؟
در حالی که اشک تو چشاش جمع شد
گفت:....................................!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
انشرلیه سابق چهارشنبه 10 اسفند 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

واسه کسی که به خاطر هیچی زندست !!!!!!!!!!

نسیم سه‌شنبه 16 اسفند 1384 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام.........
می دونی وقتی ازش پرسیدم تو به خاطر چی زنده هستی اون چی گفت؟
اون گفت: به خاطر اون کسی که به خاطر هیچی زنده است.....
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد