آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

my life

my life

میگن هر کسی یه گمشده ای داره و زمانیکه اون گمشدش رو پیدا کنه

 

میتونه به آرامش برسه. اما مگه میشه تو این دنیای به این بزرگی هر

 

کسی بتونه گمشدشو پیدا کنه. آخه چه جوری امکانش هست

 

اگر کسی اشتباه گمشدی یکی دیگه رو صاحب بشه تکلیف چی؟

 

اگه کسی گمشدیه خودش رو پیدا کنه اما دست تقدیر نذاره بهم برسن اون وقت چی؟

 

اگه کسی هیچ وقت گمشدیه واقعی خودش رو پیدا نکنه چی میشه؟

 

یا اگه کسی گمشده خودش رو  پیدا کنه اما اون گمشده؟

 

چه سخت میشه زندگی وقتی که به کسی دل ببنی و بعد دست تقدیر

 

اون رو ازت جدا کنه

 

چه سخت میشه زندگی وقتی که مجبور بشی  دریچه دلت رو به

 

روی زیبای اون ببندی

 

چه سخت میشه وقتی که تنها باشی بدون یار و دلدار باشی

 

چه سخته نتونی عاشق بشی و سخت تر از اون وقتی هست که

 

بخوای عشقت رو فراموش کنی

 

مگه زندگی بدون عشق هم میشه؟

 کسی که بخواد بدون عشق زندگی

 

کنه چه زندگی سردی داره

 

برای آدمای بی یار شبا ستاره ها میشن همدم خونه کوچک دلای

 

تنهاشون  اگه این ستاره ها نبودن اونا میشدن بیمار!

نظرات 2 + ارسال نظر
عشق تیره سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 10:42 ق.ظ http://dark-love.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
به من سر بزن
بای

بروبچ ایران سه‌شنبه 18 اسفند 1383 ساعت 10:42 ق.ظ http://barobachiran.blogsky.com

سلام
وبلاگ توپی داری
موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد