آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

چشم....

eye


چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند
وتماشای توزیباست اگر بگذارند

به من عاشق مسکین به حقارت منگر
دل من وسعت دریاست اگر بگذارند

غضب آلود نگاهم نکنید ای مردم
دل من مال شماهاست اگربگذارند

من زه اظهار نظرهای دلم فهمیدم
عشق هم صاحب فتواست اگربگذارند

دل غم دیده من این همه آواره نگردد
خانه دوست همین جاست اگربگذارند
نظرات 1 + ارسال نظر
عروسک چهارشنبه 24 فروردین 1384 ساعت 01:12 ق.ظ http://naye-ney.tk

سلام داداش احسان گلم ! ... خوبی داداشی ؟؟؟ .. الهی فدای این دلِ پر از مهرت بشم/ جونِ داداش نیما نگو که دلتو شکستند (گریه) ... نمی دونم منم امشب چم شده که اومدم سراغ یکی عین خودم .. یعنی تو ......... احسان تو هم مثل هم امیدواری و چشم به راه ... عاشق بمون ... الهی خودم فدات(عروسک)نیما.......یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد