آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

دروغ

                                                                
کاش انسان از ازل دیده به جهان نمی گشود

کاش دیدگانش به زیبائی عادت نمی کرد :

" خوبرویان جهان رحم ندارد دلشان ..."

کاش خدا به جای کوفتن مشتی بر سینه او اناری می کاشت :

" من اناری را می کنم دانه به دل میگویم / کاش این مردم دانه های دلشان پیدا بود "

کاش خدا از برای او چند چیز نمی آفرید :

غرور , عشق , چشم و دروغ

که از غرور ... بر عشق خود چشم نمی بست ... و دروغ نمی گفت !!

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 13 مرداد 1384 ساعت 06:11 ب.ظ http://falgir.blogsky.com

خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد