آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


خدا


خدای خوبم .............به نگاهت محتاجم

 

دلم می خواد دلهره های قلبمو بگیری.............

 

نمیدونی تو این روزا....تو این شبها  چقدر صدات کردم............

 


...........نمیدونی دوباره چقدر بی قرارم....و چقدر دلتنگ او............

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 16 مرداد 1384 ساعت 09:47 ق.ظ http://jasminwhite.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری..مخصوصا اسمش ...
ای گاش خدا هم صدای من رو بشنوه..
هر چند این قدر فراموش کار هستم که خدا رو وقت سختی به یاد دارم..امیدوارم خدا مواظب همه باشه...

نگار دوشنبه 17 مرداد 1384 ساعت 02:51 ب.ظ

میشه بگی دلتنگ کی هستی؟ بگو شاید فرجی شد شاید صداتو بشنوه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد