آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

اشک...


کاش می شد اشک را معنی کنیم

واژه این جمله را پیدا کنیم

کاش می شد همچو باران بی نشان

گریه ها را راهی دریا کنیم



  کاش می شد زیر باران گریه کرد

روز تنهایی به دنیا خنده کرد

کاش می شد همچو باران و تگرگ

 صورت صد برگ گل را تازه کرد
 
  

کاش می شد عشق را معنی کنیم

 این سراب مرده را دریا کنیم

کاش می شد در میان موج وباد

ساحل گمگشته رو پیدا کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا از کلبه گیتار یکشنبه 16 مرداد 1384 ساعت 04:46 ب.ظ http://kolbeyeguitar.tk

سلام..فکر میکنم اولین باره که با بلاگ شما آشنا میشم ..خیلی از آشنایی با شما خوشحالم
من آهنگسازم و تصمیم گرفتم آهنگایی رو که ساختم تو بلاگم بزارم ..دوستان هم لطف میکنن میان گوش میدن و نظر میدن ..خوشحال میشم اگه شما هم تشریف بیارین و در مورد آهنگای من نظر بدین...فعلا یا حق

رزیتا یکشنبه 16 مرداد 1384 ساعت 08:01 ب.ظ http://asheghrozita.persianblog.com/

سلام . وبلاگ زیبایی دارید خوش حال میشم به من هم سری بزنید . موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد