آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

دوستان بی وفا...

در خواب ناز بودم شبی
دیدم کسی در میزند
در را گشودم روی او
دیدم غم است در میزند

ای دوستان بی وفا
از غم بیاموزید...وفا
غم با همه بیگانگی
هر شب به ما سر میزند.....
   
                                               
نظرات 2 + ارسال نظر
نیلو دوشنبه 17 مرداد 1384 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.fereshteye-mehraboon.blogsky.com

Salam Ehsan Jan Misi Ke Be Weblogam Sar Zadi Webloge Kheili KHOobi DaRi Matnesham Kheili Ghashange Khoshhal Misham Bazam Be Webloge Man SaR Bezani :) Movafagh Bashi

نگار دوشنبه 17 مرداد 1384 ساعت 03:01 ب.ظ

من اگر بدونم تو چه غمی داری که این همه ناامیدی خیلی خوب میشه اگر دوست داشتی خوشحال میشم بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد