آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

در انتظار تو......

من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم

 افسوس که یک لحظه تماشای تو رویا ست

 در خانه ی احساس اگر زمزمه ای است

 آن زمزمه از توست که در جان دل ما ست

 من قایق آواره ی دریای تو هستم

خوب است بدانی که دلم عاشق دریا ست

 در حسرت دیدار تو می سوزم و امٌا

 این دست خودم نیست به حق روی تو زیباست

نظرات 3 + ارسال نظر
توپولی پنج‌شنبه 19 آبان 1384 ساعت 09:58 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

سلام
شعر واقعا قشنگی بود
موفق باشی

انشرلی پنج‌شنبه 19 آبان 1384 ساعت 03:14 ب.ظ

کاش می دانستم که صدای اشکم را می بینی

مژده پنج‌شنبه 19 آبان 1384 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید.تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد