آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

زندگی

     

زندگی فصل پر از رویاست

زندگی دشتی پر از غوغاست

زندگی پرواز افکار نگاه ما
به قهر سینه و دلهاست

زندگی رفتن به اوج دیدنی هاست

شیوه رقص پرستو هاست

زندگی روییدن گلها در تن صحراست

آری زندگی زیباست
نظرات 4 + ارسال نظر
حسین شنبه 5 شهریور 1384 ساعت 04:56 ب.ظ http://bozghaleh.blogsky.com

سلام وبلاگت قشنگه تبادل لینک می کنی؟؟؟

رزیتا شنبه 5 شهریور 1384 ساعت 05:08 ب.ظ http://asheghrozita.persianblog.com

سلام مطلبت خیلی جالب بود موفق باشی .
بنام هستی بخش هستی/ معنی آب را از ماهی بپرس/عشق را از شور دل . گل را از لبخند/ نشانی بنفشه را باد داند و قدر گل را خار

نگار شنبه 5 شهریور 1384 ساعت 10:59 ب.ظ

ولی من در زیبایی زندگی شک دارم

مهشید پنج‌شنبه 10 شهریور 1384 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام
نه
نه
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا انکا را رو می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد