آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


راستش شاید آخر این هفته
برم و زانوم رو عمل کنم
شاید یه چند روزی نتونم
بیام و آپ دیت کنم.
خلاصه منو ببخشید
 
آدرس ما هم
همدان سمت چپ پلاک ۷۰
تلفن :
(۰۹۱۸۳۱۶۰۴۹۰)
اگر تلفن خواستید
وسط دوتا پرانتز رو selectکنید
اگه بودیم بازم مینویسیم
اگه نه هم حلال کنید
اگه اشکتونو در آوردم
یا احساساتی تون کردم
معذرت...
بای تا بعد...
نظرات 2 + ارسال نظر
پريسا شنبه 5 شهریور 1384 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.nimehgomshode.blogsky.com

سلام
اميدوارم سلامتيت رو با عمل به دست بياری.وب جالبی داری
به منم سر بزن
شاد باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 آذر 1386 ساعت 08:27 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد