آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

تقدیم به آنشرلی


آمد گذشت از من و ساده سلام کرد
بایک نگاه کار دلم را تمام کرد
پروانه های سبز نگاهش قشنگ بود
بایک نسیم خنده به من احترام کرد
مشتی غزل ز دفتر احساسهای خود
اورد و در کلاس دلم ثبت نام کرد
چیزی به نام عشق در اعماق جان من
یکباره با تمام وجودش قیام کرد
....
نظرات 2 + ارسال نظر
افتاب دوشنبه 7 شهریور 1384 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.20mordad.blogsky.com

gahi tanhaee bad nist az budan ba kesy ke modam azaret mide behtare.omidvaram emgad shad besy ke hatta yadet bere chand ruz matlab benevisy,zendegy ro nemishe dark kard oonam dar lahze.

نگار دوشنبه 7 شهریور 1384 ساعت 05:35 ب.ظ

یادت باشه هرکسی را نمیشه در کلاس دل ثبت نام کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد