آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

with you

love




عشق یک فریب بزرگ است و دوست داشتن یک صداقت بی انتها و مطلق.
عشق بینایی را می گیرد و دوست داشتن می دهد .
عشق خشن است و شدید و در عین حال ناپایدار و نا مطمین و دوست داشتن لطیف است و نرم در عین حال پایدار و سرشار از اطمینان .
عشق همواره با شک آلوده است و دوست داشتن سراپا یقین است و شک ناپذیر.
از عشق هر چه بیشتر می نوشیم سیراب تر می شویم و از دوست داشتن هر چه بیشتر تشنه تر.
عشق معشوق را مجهول و گمنام می خواهد تا در انحصار او بماند اما دوست داشتن دوست را محبوب و عزیز می خواهد.
عشق معشوق را طعمهء خویش می بیند و دوست داشتن ایمان است و ایمان یک روخ مطلق است یک ابـــدیـــت بی مرز است از جنس این عالم نیست .
عشق لذت جستن است و دوست داشتن پناه جستن .
به این رسیدم که بین ما چیزی جز عشق نبوده است !
• پرواز در هوای بودن ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد