آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

مرگ پسرک


"قلبهای ملتهب"


صدای غریبی می رسد به گوش
در آن خلوت نشسته است
جوانی به سوگ
در مصیبت آن روزهای خوب
می گریست چه با اندوه
پسرک سوگوار جوانی است
پسرک سوگوار  امیدواری است
پسرک سوگوار  برنگشتن هاست....
                                       هیچ کس ، هیچ کس
                                      - حتی من -
                                      باور نمی کند
                                      مرگ عشقتان را....
                                      باور نمی کند
                                      که خزان جدایی توانست
                                     گل همیشه بهاری را که در
                                     قلبهای ملتهبتان می روید
                                     پژمرده کند .
                                                                        شما مست غرورید و
                                                                        این دلیلی است
                                                                        که از هم دورید...
                                                                       همگان می دانند
                                                                       که ساز خیالتان
                                                           نغمه ی خاطره ی دیگری را هر شب ساز می کند
                                                                     همگان می دانند
                                                                     که در شتاب دوری نیست
                                                                    همگان می دانند
                                                       که بیشتر از این در هیچ کدامتان صبوری نیست !

نظرات 1 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1384 ساعت 08:22 ب.ظ http://http://moamahaye-bijavab.persianblog.com/

سلام من ممنونتون م یشم اگه بیاین و حرفای دلم رئ بخونین یه داستان واقعی کوتاه و دل خراش از نا مردی یک پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد