آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

یاد تو..


به یادت باز هرشب
دستی بر آیینه قلبم میکشم .
شاید بیابم تقدیر را ...نمیدانم..
چگونه خواهمت دید؟؟؟
                              با آغوشی باز .یا دستانی سرد؟؟؟
چه خواهم دید .نمیدانم؟؟
کمکم کن ...
که باز از تو میخواهم    نشانم بده راهی.
بگذار بسویت بیایم  و مگذار از غیر طلب کنم آنچه را که فقط تو میدانی.



در تنها ترین تنها ییم

            تنها کسم تنهاى تنهایم گذاشت

                                    خدایا در تنها ترین تنهاییش

                                                         تنها کسش تنهاى تنهایش گذارد!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد