آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

تنهائیم را به بازی نگیر....


"تقدیم به او که رویای بی شکل زندگیم بود "

"دوباره تنها شدم"
دیشب
در انزوای این اتاق خاموش
پا به پای نبودنت بایدم
ای کاش می دانستی
من بی تو
روزی هزاربار
در بیداریم می میرم
آخر گلم
چگونه صدایت زنم؟
:وقتی
در جایی دورتر از
افق های سرد فاصله
رهایم کردی

نه عزیزکم
تقصیر از تو نیست
:این حکایت همیشگی
طعم تلخ واقعیتی ست
:که
تقدیر من رقم زده
پس بروپرنده ی نیاز من
.....برو
من برای همیشه
در کنار رویای توخواهم ماند
مطمن باش
هنوز هم
عزیز همه ی لحظه های منی
"عزیزکم. تکرار یاد تو تکراری نیست هر بار نوشتن از تو اتفاق تازه ایست "

اول شخص شعر خدا پشت پناه خودت و همه ی بی انصافیت

نظرات 3 + ارسال نظر
شمیم دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 09:54 ق.ظ http://shamimeeshgh.blogsky.com

سلام وبلاک قشنی داری.موفق باشی.

من دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 09:57 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

چقدر دخترونه بود!
معذرت می خوام آخه کمتر پسری رو با این روحیه ی حساس دیدم!

نگار دوشنبه 31 مرداد 1384 ساعت 04:14 ب.ظ

از ادما بیشتر ا این توقع نداشته باش ادما همیشه وقتی بهشون نیاز داری تنهات میذارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد