آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


بـا تـو آغــاز مـی کـنـم خـوب مـن بـه نــام تـو
مـی نـو یــسـم قــصــه ای تــازه از الهـام تـو

ای شروع دلـپــذیر مثل خورشـید بی نـظـیـر
به تو تـقـدیـم می کنـم عشـقو از مـن بـپـذیر

ای قــشــنـگ تـرین بـهانه واسـه گفتن ترانه
مـن یـه عـشـق جاودانه به تو تقدیم می کنم

در این غربت شـبـانـه با صــداقـت عاشـقـانه
قلـبـمـو بـا ایـن تـرانـه به تـو تقدیـم می کـنم

تقدیم به کسی که تمام احساساتم رو شکوفا کرد
آنشرلی
نظرات 1 + ارسال نظر
شمیم سه‌شنبه 1 شهریور 1384 ساعت 10:20 ق.ظ http://shamimeeshgh.blogsky.com

سلام.از اینکه بهم سر زدی ممنون اما حیف که فونت پیغامی که برام فرستاده بودی دچار مشکل شده بود و نتونستم اون رو بخونم خوشحال می شم اگه یه بار دیگه این پیغام رو واسم بفرستی یا ایمیل بزنی
راستی از اینکه امید رو توی عنوان وبلاگت دیدم خیلی خوشحال شدم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد