آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

زیبایی

رفتن
سرشت, باد است
و ماندن
معنای, کوه.
 
زیبایی تفسیری ست.

 
***
 
و زیبایی، اکسیری ست
که باد را پای, رفتن می دهد
و کوه را
جلوه ماندن.
 
معنایی،
زیبایی.
 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهشيد یکشنبه 27 شهریور 1384 ساعت 03:13 ب.ظ

چرا نميخواستي بنويسيش؟
مگه بده؟

مینو سه‌شنبه 5 مهر 1384 ساعت 08:49 ب.ظ http://sorbi

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 مهر 1384 ساعت 08:52 ب.ظ

سلامبه نظر من وبلاگ شما بهترین وبلاگ که من دیدم خیلی ممنونم که ادرس تونو برای من فرستادید
به نظر من شعر های شما تک

مینو سه‌شنبه 5 مهر 1384 ساعت 08:55 ب.ظ

تو بهترین وبلاگ رو داری امیدوارم که روز به روز شما پیشرف کنید با ارزوی موفقیت جناب عالی
گویند ز عشق کن جدایی این نیست طریق اشنایی دانست که دل اسیر دارد دردی نه دوا پذیر دارد با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد