آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

تنها با تو به این خواهم رسید


صعود

آنقدر رشد خواهم کرد
که پرندگان
در آرزوی نشستن بر شاخه هایم
به کلاس پرواز روند

پس از فتح جوّ زمین
به شکار خلاء خواهم رفت
می روم به دنبال سرزمین موهومی فرشتگان
آنجا که هزاران آرزو
در صف طویل نوبت
یکی یکی مردود می شوند
می روم به سرزمین عصیانی شیطان
به اوج هرج و مرج

این دو را چه سخت در رقابت دیدم
جام ایمان را
گاه در دست این
و گاه در دست آن دیدم

من فراتر از ایمان خواهم رفت
من بالاتر از وحدت
به آنجا که هیچکس نداند کجاست، خواهم رفت


آنشرلی . تنها با تو خواهم رفت..

نظرات 5 + ارسال نظر
طلا پنج‌شنبه 31 شهریور 1384 ساعت 10:20 ق.ظ http://eblis666.blogsky.com

خیلی بی معرفتی حالا فقط با اون دختره مو قر مز میری
اگه اینطوریه منم فقط با گیلبرت میرم

بهاره پنج‌شنبه 31 شهریور 1384 ساعت 10:31 ق.ظ

تبریک می گم
جالبه
وواقعا جالبه
موفق باشی
به من هم سر بزن
فعلا

رامین پنج‌شنبه 31 شهریور 1384 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

سلام
لطف پاییز و خزان بی خبری است .
قشنگه و ممنون

مریم پنج‌شنبه 31 شهریور 1384 ساعت 02:24 ب.ظ http://maryam-online.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارین
مرسی از این که به من سر زدین
من لینک شما رو توی وبلاگم گذاشتم
شمام اگه تونستین اینکارو بکنید

نگار پنج‌شنبه 7 مهر 1384 ساعت 06:33 ب.ظ

کاش واقعا جایی بود که ادم وقتی میخواست با محبوبش تنها باشه میرفت اونجا هر کس چنین جایی سراغ داره به منم بگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد