آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


محبوب من. آرامش پاییز مال تو
این روزهای خوب و شور انگیز مال تو
یک لحظه زیبایی دیدارت از آن من
دنیایی ازعشق و غزل لبریز مال تو
چشمان تو این شادی پیوسته مال من
روح من این آشفته غم خیز مال تو
گفتی تمام مهربانی در نگاه توست
اینک تمام مهربانی نیز مال تو
نظرات 3 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 5 مهر 1384 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام خیلی وبلاگ شما قشنگ من که خیلی خیلی خیلی... خوشم اومده اگه باز هم نوشتی ادرسو برام بفرس یادت نره
من خیلی به شعر علا قه دارم امیدوارم که خودت هم روزی شعر های قشنگتر بگی دیگر وقت تو نمی گیرم

مینو سه‌شنبه 5 مهر 1384 ساعت 09:49 ب.ظ

دوستت دارم
هم خودتو هم وبلاگتو

نگار پنج‌شنبه 7 مهر 1384 ساعت 06:30 ب.ظ

نمیدونم چرا هروقت شعراتو میخونم نا خود اگاه بغضم میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد