آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

گویند خدا همیشه با ماست
                                     ای غم نکند تو هم خدایی


لحظه ای غم
                 لحظه ای درد
                                  لحظه ای تنهایی
                                                        لحظه ای بی نفسی
                                                                                    .........
             و سپس مرگ

آری مرگ این غریبه ی نام آشنا
با چه آرامشی .آرامشم را خواهد گرفت...
                                                       باز هم تکرار مکررات
                                                                                 فقط خدا میداند
نظرات 1 + ارسال نظر
پرستار یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.tnt4u.blogsky.com

سلام
همه ی مطالبت رو خوندم
خیلی خوب می نویسی.
امیدوارم موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد