آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

من میروم و تو میمانی با دنیایی از بچگی ها...
به من آموختند که دلت را مانند بچه ها صاف و پاک نگه دار نه اینکه زندگیت را در بچه بازی ها غرق کن.
تو میتوانی هنوز خودت باشی...
گم شده ای ؟؟؟؟    خدا را پیدا کن
من آموخته ام که تنهایی عالمی دگر دارد  تو هم بیاموز..
که تنها بودن بسی زیبا تر از دوستی های بچه گانه است...
تنها که باشی خدا رو بهتر احساس میکنی....
خود را دریاب .به کجا چنین شتابان؟
به حرمت دوست داشتن ها خدا را دریاب.
 











نظرات 2 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 11:04 ق.ظ http://talayeh.blogfa.cam

سلام خیلی خوشحالم از دیدن وب لاگ قشنگ و دوست داشتنی شما امیوارم که در تمام مرا حل زندگییتان موفق وسر بلند باشید
من هم تا زه این وبلاگ و ساختم وهمش یه دو نه شعر توش گذاشتم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 05:53 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد