آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

بیا با هم بخونیم

الهی به حرمت آن نام که تو خوانی و به حرمت آن صفت که تو چنانی دریاب که می توانی. الهی عمر خود به باد کردم و بر تن خود بیداد کردم گفتی و فرمان نکردم درماندم و درمان نکردم. الهی عاجز و سر گردانم نه آنچه دارم دانم ؛ و نه آنچه دانم دارم. الهی اگر تو مرا خواستی من آن خواستم که تو خواستی. الهی به بهشت و حور چه نازم مرا دیده ای ده که از هر نظر بهشتی سازم. الهی در دلهای ما جز تخم محبت مکاروبر جانهای ما جز الطاف و مرحمت خود منگار و بر کشتهای ما جز باران رحمت خود مبار به لطف ما را دست گیر و به کرم پای دار. الهی حجاب ها از راه بردار و ما را به ما مگذار.
نظرات 3 + ارسال نظر
رزیتا یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 05:00 ب.ظ http://asheghrozita.blogfa.com

سلام دوست عزیز
نماز روزهایتان قبول حق باشه
مطلب زیبایی بود مثل همیشه
شاد و خرم باشید

غریبه یکشنبه 17 مهر 1384 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام
طاعاتت قبول.مثل همیشه به دلم نشست.
خسته نباشی.ممنون

هستی دوشنبه 18 مهر 1384 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.omid-hamishe-hast.blogfa.com

آمین یا رب العالمین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد