آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


هیچ وقت از دوست داشتن انصراف نده...
حتی اگر کسی بهت دروغ گفت..

بازم بهش فرصت بده..
عشق رو تجربه کن.
 حتی اگر توش شکست بخوری..



اینو بدون اگر کسی وارد زندگیت شد و گذاشت و رفت علاوه بر اینکه یه خاطره

بر جای می ذاره می تونه یه تجربه هم بر جای بذاره....

پس سعی کن خاطره های خوب و تجربه های مفید رو به خاطر بسپاری...


این مطلب رو یکی از دوستام واسم فرستاده...
منم گفتم چشم...به دیده منت....

نظرات 2 + ارسال نظر
یکی مثل خودت چهارشنبه 20 مهر 1384 ساعت 06:15 ب.ظ http://khanjar......

هرگز ریسمان امید را رها مکن
وقتی احساس میکنی که دیگر تحمل نداری،
جادوی امید است که به تو نیرو میدهد تا راه را ادامه دهی.
اعتماد به نفست را هرگز از دست نده،
بر آن چنگ بزن،آنگاه همواره در اختیارت خواهد بود

سمانه پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام خیلی از نوشته هاتون خوشم اومد دل صافی داری همیشه ابی باشی خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد