آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

همین دوستم میگه..

هیچ وقت گریه نکن... چون هیچکس لیاقت اشکهای تو رو نداره.
اگر هم لیاقت اشکاتو داشته باشه؟؟
طاقت دیدن اشکهاتو نداره.!!!!!


شما باور میکنید؟؟؟؟
 













نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 20 مهر 1384 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.nice-girl614.blogsky.com

سلام.آره باور داشتم.خیلی با احساس می نویسی.منتظرم

انشرلی چهارشنبه 20 مهر 1384 ساعت 11:47 ق.ظ

گریه فریاد سکوتی ایست که بی پاسخ مانده پس بگذار ببارد شاید چتری برای یافتنش پیدا شود

نگار شنبه 23 مهر 1384 ساعت 11:50 ق.ظ

به نظر منم هیچکس لیاقت اشک ریختن نداره چون اگر داشت به خاطر تو هم شده نمیرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد