آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


زیبایت نتوان ساخت

با واژه‌های خرد

آری ..

 کلمات کفایت نمی‌کنند

*****

مهربان ...

بی جدال جمله‌ها شعر می‌شوی

                              در فرش زمان

و گلویت که بی صدا

                      بغض هزار اندوه را ترانه می‌شود

*******

سرود می‌کنی ستاره را

               و این سماجت ساحل دستانت

                                که دریا را آغوش می‌شود

****

با کلید کدام درد

                   به فتح دروازه‌‌های انسان رسیده‌ای

نظرات 1 + ارسال نظر
فرید پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 10:27 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری و قشگ می نوسی امید وارم که همیشه موفق و سر بلند باشید به ما هم سر بزنید


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد