آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

معشوق من بگشوده در روی گدای خانه اش ،
 تا سر کشم من جرعه ای از ساغر و پیمانه اش

بیدل و خسته در این شهر ام و دلداری نیست

                                                         غم دل با که توان گفت که غمخواری نیست

شب به بالین من خسته به غیر از غم دوست

                                                                از آشنایان کهن یار و پرستاری نیست

اینم عکس مسافرت پارسال که دوست خوبم آقا پویان زحمتشو کشیدن

نظرات 3 + ارسال نظر
بانمک پنج‌شنبه 21 مهر 1384 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

احسان جان سلام
خسته نباشی
وبلاگت واقعا زیباست من هیچ اشکالی از اون نتوانستم بگیرم
به من هم سر بزن خوشحال میشوم

نگار شنبه 23 مهر 1384 ساعت 11:46 ق.ظ

چقدر خوبه آدم این جاده را با معشوقش تا انتها برود دست در دست هم

لیلا اقلیمی چهارشنبه 27 مهر 1384 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام اقای همایی
حالتون خوبه؟

تکه تکه خدا از اسمان میبارد
خدا بدش میاید
چترت را ببند زیر امدنش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد