آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن
 ز غمهای دگر غیر از غم عشقت رها کن
تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری
 شکسته قلب من جانا بعهد خود وفا کن
 خدایا بی پناهم ز تو جز تو نخواهم
 اگر عشقت گناه است ببین غرق گناهم
دو دست دعا فرا برده ام بسوی آسمانها
 که تا پر کشم به بال غمت رها در کهکشانها
 چونیلوفر عاشقانه من میپیچم بپای تو
که سر تا پا بشکفد گل ز هر بندم در هوای تو
بدست یاری اگر که نگیری تو دست دلم را دگر که بگیرد
 به آه و زاری اگر نپذیری شکست دلم را دگر که پذیرد







همه از وبلاگ تعریف میکنن ...اما هیچکسی نمی خواهد کمک کند؟؟؟
نظرات 1 + ارسال نظر
نگار شنبه 23 مهر 1384 ساعت 11:45 ق.ظ

امیدوارم که ما انسانها همیشه به خدا عشق بورزیم اونکه به ما عشق میورزه مهم اینه که ما چطوری از این عشق بهره بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد