آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


به دیواره ی دل
در قاب طلائی
تصویر تو را نصب کرده ام
اگر میخ خاطره ها نباشد
قاب عمرم می افتد
و سکوت پر احساس بدون هراسم می شکند
ای ستون استوار همه امیدهایم
دستهای لرزان پر از احساسم را
به سوی درخت پرثمر الطافت دراز می کنم
به امید آنکه
بی بهره برنگردند
و با جفائی دیگر
میخ خاطرات خوبمان را
از دیوار دل برنگیری
که چه سخت است شنیدن
صدای شکستن قاب خاطره ات
نظرات 2 + ارسال نظر

دوست گرامی با درود..................................***
دل نوشته عاشقانه دل انگیزی نوشتی...
زیبا..........آفرین
موفق و تندرست و شاداب باشی همیشه.

نگار شنبه 23 مهر 1384 ساعت 11:43 ق.ظ

امیدوارم هیچکس صدای شکستن قاب خاطراتشو نشنوه چون واقعا سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد