آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

 

با سختی های زندگی جنگیدم

گاهی غالب شدم و گاهی بر خاک افتادم ولی باز برخاستم...

سالهایی که گذرانده ام مر اخسته کرده است

خسته ام

         از دورنگی ها

                        خسته ام

                                 از دروغها

خسته ام از روزگار

          باقی عمر را چگونه باید طی کنم؟

                   آه خسته ام

                                                خسته...

هوایی تازه می جویم

مرا دریابید

که مانده ام در قفس

و پژمرده ام در سایه وحشت

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 26 مهر 1384 ساعت 01:43 ق.ظ

احسان جان از دیدن وبلاگت و ذوق و سلیقه ایی که در قالب وبلاگ و مطالب اون صرف کردی لذت بردم و با آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگیت مخصوصا کار !!!

هستی سه‌شنبه 26 مهر 1384 ساعت 01:32 ب.ظ

خیلی بی معرفتی نه به وبلاگم سر می زنی نه خبری ازت هست فقط غر می زنی که من بی معرفت شدم !!! خودت چی؟ ضمنا چته؟ از کیمیا خبری شده؟ باهات به هم زده؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد