آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است


دوست داشتن بهانه ایست برای زندگی کردن . ..
انسانها آن هنگام که به هم دروغ می گویند چه زیبا می شوند .
آن هنگام که در پس چهره شان کوهی از ریا برپا داشتند .
آنان حتی دروغ های خود را باور می کنند .
آبا باز زیستن زیباست.
آیا خداوند زندگی را زشت آفرید .
مگر نه این که او مظهر کمال است ، پس چگونه می تواند زشتی بیافریند.
نه ، نه ، زندگی را انسان آفرید .
گناه را هم .
انسان زمین را از زمین گرفت و ماه را از ماه .
و کارها را دو قسمت کرد : نیک و بد .
و انسانها را سیاه و سپید
و آنان که آرام دراز کشیده بودند را مرده و آنان که لاشه های خود را بر دوش می کشیدند زنده
{ به راستی که بسیاری قبل از این که به دنیا بیایند مرده اند }
حیوانات بی گناه را اهلی و وحشی { و کدامین حیوان از انسان وحشی تر است }
همه را ، همه را این انسان والا آفرید .
و گرنه این جهان همه وجود خداوند است و عاریست از نامها ،
که او مردگان را مرده نمی پندارد .
و یاد می آورم هنگامی که خدا انسان را نامید و به او گفت: تو را انسان می نامم زیرا که فراموش کاری .
به راستی او این آفریده مخصوص را می شناخت .
مگر نه ابن است که همه فریاد قالو بلی را از یاد برده ایم ...
و به یاد می آورم آن کلمه کوچک را { دوست داشتن }
مگر ندیدی مادرم را به نسیم فراموشی می سپارم .
دیگر تو را لازم نیست فراموش کنم تو خود از یادم می روی.
می دانم، می دانم، حتی تو { وشاید مخصوصا تو } حرفهایم را باور نمی کنی .
و از دوستم می شنوم : عاقبت ، انسان تولد و مرگ را در اختیار خود در می آورد و به جاودانگی می رسد.
من زندگی جاویدان را نمی خواهم ، حتی این زندگی کوتاه را نیز .
مرا چند روزی دور از خود و هر آنچه که به خود مربوط است دور بودن به ...
وبعد چه لذت بخش است مرگ ........
این جام شوکران را تا انتها خواهم خورد ...
نظرات 8 + ارسال نظر
sogol دوشنبه 2 آبان 1384 ساعت 05:45 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

salam jaleb bood be manam sar bezan bye

رزا سه‌شنبه 3 آبان 1384 ساعت 12:26 ق.ظ http://shazdekoochooloo.blogfa.com

سلام!
خیلی متن قشنگی بود! راست می گم!
من هم به روزم!
خواستی بیا.
تا بعد...

غریبه سه‌شنبه 3 آبان 1384 ساعت 07:31 ب.ظ

متن زییبایی بود.
شاد با شی

خاله ریزه چهارشنبه 4 آبان 1384 ساعت 04:09 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 آبان 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

خیلی قشنگ بود
عالی بود

صبور جمعه 6 آبان 1384 ساعت 02:47 ق.ظ http://www.shakib.blogfa.com

سلام
خیلی دقیق نوشتی
موفق و پایدار باشی
اگه با تبادل کینک موافق بودی خبرم کن
بای تا های
آبجی صبور

هستی شنبه 7 آبان 1384 ساعت 02:39 ب.ظ http://omid-hamishe-hast.blogfa.com/

سلام بی معرفت شد یه بار بیای و و بلاگ ما رو بخونی؟ توکلت به خدا باشه ... باشه؟ راستی ظاهرابلاگ فا قاطی کرده ... آخه مطلبی رو که ثبت موقت کرده بودم که هفته دیگه بذارمش ثبت شد... به هر حال من این بار هم زمان 2 تا آپ کردم 1)یک موضوع ترسناک و خنده دار... و 2) غزل خداحافظی خوشحال می شم به هر دو مطلب سر بزنین...
یا حق

ستاره یکشنبه 8 آبان 1384 ساعت 02:17 ق.ظ http://meshky.blogsky.com

سلام خیلی زیبا بود
شادو موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد