آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

اشک.....

بریز ای اشک ناکامی
بریز از بی سرانجامی
که نفرین دلی قلبی شکسته
پس این بی سرانجامی نشسته
دلم رنجیده از زخم زبون ها
به ظاهر مهربونی دیدن از نامهربون ها

 

که اه سینه سوز مهربونی
سر راه مرا از پیش بسته
دلم رنجیده از زخم زبون ها
به ظاهر مهربونی دیدن از نامهربون ها

خیال کردم یکی دلسوزمونه
برای گریه هام دل می سوزونه
خیال کردم یکی داره هوای کار ما رو
اگه موندیم تو این کار زمونه

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 20 آبان 1384 ساعت 12:34 ب.ظ

درود بر شما

امیدوارم که حالتون خوب باشه و همیشه بتونین در عرصه ی وبلاگنویسی پیشقدم باشین
راستش غرض از مزاحمت این بود که تارنگار فرهنگی , اجتماعی و کمی هم عاشقانه دولـــت عــشــق رو به شما معرفی بکنم .

من بلاگر این تارنگار هستم و خیلی خوشحال میشم که نیم نگاهی بر کلبه ی کوچک دولت عشق بیندازید . و دیدگاه خود را بفرمایید .

این تارنگار درباره ی فرهنگ و تاریخ ایران و همچنین موسیقی و هنر و ادبیات انجام وظیفه میکند و در صورتی که مایل بودید اعلام بفرمایید تا تبادل لینک ( پیوند ) با یکدیگر داشته باشیم .

امیدوارم که دوستان خوبی برای یکدیگر باشیم .... یاهو آی دی من : navidnik_lovestate
آدرس رایانامه ( تارنگار ) یا همون وبلاگ خودمون !! http://www.lovestate.blogfa.com
من نوید هستم !

نگار دوشنبه 23 آبان 1384 ساعت 03:56 ب.ظ

مطمئن باش هیچکس دلش برای کسی نمیسوزه همش دروغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد