آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

حقیقت زندگی...

با اجازه از دوست خوبم

 این متنی رو که واسم فرستاده بود رو اینجا گذاشتم.

دوست خوبم ....مهربانم !
من با خودم فکر میکنم که چه اجباری است خودرا به دام خطر این زندگی سپردن و زورق بودنم را یله کنم به دریای طوفانی جهانی که از آن تقریبا هیچ نمیدانم ...و بعد ادای آدمهای زنده و با هویت و با تشخص را نمایش دهم  که چه ؟ که یعنی آهای ! مردم این منم که هستم ؟ بودن اینگونه را مضحک میدانم ...شاید برای همین تاج امپراطوری بر سرم گذاشته ام و در سرزمین آبهای همیشه اوتوپیا و شهر آرمانی خویش را بنا کرده ام و با ملتی از جنس خودم که سخت گرفتار کابوس بیداری هستند و در بدر یک جرعه خیال رقص گون اند راه افتاده ام به نا کجا آباد ! ...این تقدیر شوم بشری نیست که بزرگان گذشته هشدارمان دادند ؟ ...خسته شدم از بس در دنیای واقعی به دنبال هم جنس حود گشتم برای دمی گپ ساده ...در این جا کنار تو و دیگران ...در این دنیا که مجازیش میخوانیم و صد البته از هر واقعیت قابل لمس با شش حس انسانیمان ملموس تر است به دنبال رد پای انسانیت ناب و خالص بی دروغ و کلک و دغل میگردیم ...بیا رفیق عزیزم ...بیا با هم این رویای سبک دوست داشتنی را به حقیقت محض وجودیمان پیوند بزنیم ...منتظرت میمانم تا هر وقت که لازم باشد

نظرات 4 + ارسال نظر
گلدونه شنبه 28 آبان 1384 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.goldoneh.blogsky.com

احسان عزیز
منم از آشنایی با لاگ شما خوشحالم .
با اجازه لینک شما را در لاگم گذاشتم .
تا بعد .

مرتضی دوشنبه 30 آبان 1384 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام جیگرررررررررررررررررررررررررر

صادق دوشنبه 30 آبان 1384 ساعت 04:06 ب.ظ http://sh2.blogsky.com

ممنون که به ام سرزدی می شه تگ موسیقی تو برام میل کنی

عمو صادق این هم موسیقی.

<P align="center" dir="rtl" style="margin-top: 0; margin-bottom:0">
<EMBED SRC='http://www.naghmeh.com/Naghmehcard/MIDI/khodaya_hayede.mid'WIDTH=77 HEIGHT=45 LOOP=100 type=audio/x-pn-realaudio-plugin>

رضا پنج‌شنبه 11 بهمن 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

لطفا در عنوان وبلاگتون واژه( نفس) را به( قفس) تصحیح نمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد