آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

دلم برای گریه تنگ است...

آه ای شباهت دور!
ای چشمهای مغرور!
این روزها که جرأت دیوانگی کم است
بگذار باز هم به تو برگردم
بگذار دست کم
گاهی تو را به خواب ببینم!                              
بگذار در خیال تو باشم!
بگذار…
    بگذریم!

این روزها
    خیلی دلم برای گریه تنگ است!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 1 آذر 1384 ساعت 08:41 ب.ظ http://hendone.blogsky.com

سلام احسان جان
نوشته های خیلی زیبایی داری.تبریک میگم.امیدوارم همیشه بتونی به این خوبی بنویسی.

اگه دوست داشته باشی تبادل لینک میکنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد