آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

درگیر تو......

در گیرو دار بودنم درگیر با تو بودنم
راضی اگه به موندنم عاشق از تو خوندنم
دلدادگی کارم شده بیگانه ای یارم شده
دیوانگی کار دلِ با تو گرفتارم شده

اون لحظه ای که عطر تو می پیچه تو باغ تنم
اون لحظه ای که اسم تو ، تو سینه فریاد میزنم
اون لحظه رها شدن از حال و روز خویشتنم
زنده میشم با دیدنت وقتی که میری میشکنم


قلبی که با تو میزنه تو سینه داغونش نکن
چشمی که چشم براهته بیهوده گریونش نکن
اشکای دونه دونمو سیلاب بارونش نکن
این دل عاشق منو بی سر و سامونش نکن
تا وقتی قلب عاشقم بخاطر تو میزنه
طلسم تنهایی من با دستای تو میشکنه
نظرات 4 + ارسال نظر
وحی سه‌شنبه 8 آذر 1384 ساعت 01:07 ب.ظ http://asoon.blogsky.com

لینکت تو وبلاگم می درخشه!

سفر کرده سه‌شنبه 8 آذر 1384 ساعت 02:42 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com

من گرفتارم ..... همین کافیه !
خوبی احسان ؟
فعلا

احسان موسوی سه‌شنبه 8 آذر 1384 ساعت 09:36 ب.ظ http://zerocool-program.blogfa.com

ehsan jan salam behet tabrik migam ke in chenin webloge toopi rah andakhti . man ke estefadeye besyari azash bordam . rasti ye mazerat behet bedehkaram be khatere bi marefati hamoon ke dige na behet zang mizanam va na mibinamet omid varam mano bebakhshi ... rasti az web loge manam didan kon bad nist faghat hanooz etelaate ziyadi nadare vali dorost mishe ya ali madad

انشرلی پنج‌شنبه 10 آذر 1384 ساعت 11:47 ق.ظ

بازم شیطنت میدونی من این اهنگو خیلی دوست دارم
الهههههههههیییییی خواهری قربونت
مواظب دل شیشه ایت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد