آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

چند روزی میشه که نتونستم آپدیت کنم .

ولی منو ببخشید .اوضاع روحی من زیاد تعریفی نیست .

راحت بگم حالم گرفته.

پس تا بعد بای

اگه بودیم بازم می تایپیم .اگر هم نبودیم شما خودتون زحمتشو بکشید.

یا علی

تقدیم به شما:

باز تویی در دل خاموش من.

زمزمه ی نام تو در گوش من.

جز تو مرا کیست پناهنده ای؟

غیر تو بوده است فراموش من.

دل به تو بسپردم و خود گفته ای

سخت بیا سخت در آغوش من.

بغز مرا داد زدن چاره نیست

داد سخن هست.سخن پوش من

این غزلم هدیه به چشمان توست

هدیه ای از ذهن غزل پوش من

 

تقدیم به یگانه خواهرم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 9 آذر 1384 ساعت 03:31 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری . لذت بردم .. امیدوارم همیشه موفق باشی . دوست داشتی پیش منم بیا . به روزم . خوشحالم می کنی . قربانت / سهیل

انشرلی پنج‌شنبه 10 آذر 1384 ساعت 11:44 ق.ظ

خواهری همش دو روز گرفتار بوده حال شما رو نپرسیده
باز چی شده شاید من بمیرم
داداشی اینجوری نباش
باشه دوست دارم

اطهر پنج‌شنبه 10 آذر 1384 ساعت 12:59 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

عاشقم
عاشق هر چه نام توست بر آن
و زخم های من همه از عشق هست از عشق ....

من آپم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد