آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

آسمان سربی رنگ..من درون نفس سرد اتاقم دلتنگ

من گرفتار سنگینی سکوتی هستم..که گویا قبل از هرفریادی لازم است

یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود

یکی مثل من عاشق یکی مثل تو بود

امد که فریاد بزنه اما دیگه نای نداشت

خواست بمونه پیشش ولی توقلب اون جای نداشت

آی دختره آی بی وفا آی تو که تنهام میزاری

تو قاب عکست جای من عکس کی رومی خوای بزاری

برو بروکه مثل توزیاد تو دنیا واسم

برو برو ولی بدون که تا عبد جای نداری تو دلم

زدم به سیم آخرو گفتم ولش کن بی خیال

اون واسه من یار نمیشه بی خیاله این عشقه محال

گفتم توی مرامه ما منت کشی نیست بامرام

می خواد بره خوب به درک همینه که هست ختم کلام...

 

 

این هم کلیپی از این موزیک زیبا

Clip

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 19 دی 1384 ساعت 12:01 ق.ظ http://poetriman.blogsky.com

سلام احسان شعر زیبایی بود یک سری به سایت شعر من بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد